Vergoeding bij vertraging of ongemak

Als het niet gaat om vergoeding bij gebruik van je OV-chipkaart of bij rituitval, heb je in een aantal andere situaties zoals genoemd in het compensatie overzicht recht op (gedeeltelijke) geldteruggave.

 

Had je bijvoorbeeld meer dan 30 minuten vertraging, moest je staan in de bus buiten de spits, of miste je de door ons gegarandeerde aansluiting met de boot? Dat is vervelend en uiteraard doen we er alles aan om dat te voorkomen. Als het toch gebeurt, horen we dat graag en compenseren wij het ongemak in de vorm van een vergoeding.

 

Vul onderstaande aanvraag in, uiterlijk binnen 10 werkdagen na de voorgevallen situatie. Binnen 5 werkdagen ontvang je onze reactie. Vergoeding krijg je 4 weken nadat we je aanvraag hebben ontvangen.

 

Aanvraagformulier

 *
 *
 *
 *
 *
:
 *
 *
Ik ga akkoord met het privacy statement